Pristatymas ir grąžinimas

Pristatymas

Prekes visoje Lietuvoje pristatome per 2-4 darbo dienąs.

Pristatymas gali užtrukti 5-14 darbo dienas, jeigu:

  • užsakomos prekės nėra sandelyje,
  • užsakymas gautas vėliau nei 14 val.,
  • užsakymas gautas savaitgalį.

Užsakymas pradedamas vykdyti apmokėjus už prekes (jei pasirinkote apmokėjimo pavedimu būdą), arba iš karto po užsakymo gavimo. Galimai su Jumis susisieksime patikrinti užsakymo autentiškumą ir patikslinti pristatymo sąlygas.

*Pristatymas nemokamas, jei perkate už daugiau nei 76 €. Kitu atveju pristatymo kaina visoje Lietuvoje nuo 3,5€, išskyrus Kuršių Neriją.
Pristatymo į Kuršių Neriją kaina – 40 €. Į kitas šalis siunčiamos prekės apmokestinamos pagal siuntos svorį, šalį, pristatymo būdą.
Konkrečiai siuntai (krepšeliui) pristatymo kaina paskaičiuojama prieš apmokant už prekes.


DĖMESIO! Kurjerių tarnyba, esant perpildytam pasirinktam Paštomatui, turi teisę nukreipti siuntą į kitą artimiausią Paštomatą be išankstinio įspėjimo.
Dėl prekių pristatymo ir kitų klausimų kreipkitės darbo dienomis el. paštu

Grąžinimo taisyklės

Kokybiškų prekių grąžinimas

Įsigijote prekių, kurios Jums netiko? Jokių problemų! Galite NEMOKAMAI grąžinti ar pakeisti per 21 dieną nuo prekės įsigijimo.

Prekes galite gražinti tokiu pačiu būdu kaip jas gavote, t. y.  kurjeriu arba per paštomatą.

SVARBU!

Grąžinama prekė negali būti naudota, sugadinta.  Prekės grąžinamos tik originalioje nepažeistoje pakuotėje ir pirkėjas privalo turėti pirkimą patvirtinantį dokumentą.

Prekių grąžinimas, kai užsakymas buvo pristatytas kurjeriu

Susisiekite telefonu ir užsakykite kurjerio iškvietimo paslaugą. Įprastai kurjeris atvyksta sekančią darbo dieną po iškvietimo.

Prekių grąžinimas, kai užsakymas buvo pristatytas į paštomatą

  1. Supakuokite grąžinamą prekę su užpildytu grąžinimo aktu, bei ant siuntos užklijuokite grąžinimo lipduką (šiuos dokumentus klientas gauna kartu su prekėmis) ir patalpinkite į tą patį tiek pagal adresą, tiek pagal paslaugos teikėją paštomatą, iš kurio buvo atsiimta siunta.
  2. Paštomatų instrukcijos:

Pinigų grąžinimas

  1. Pinigai į banko sąskaitą, iš kurios buvo apmokėtas užsakymas, grąžinami per 4-5 d.d.
  2. Jeigu už prekes buvo atsiskaityta kurjeriui – grynais/ kortele ar kortele paštomate, grąžinamoje siuntoje būtina pridėti banko sąskaitos numerį pinigų grąžinimui.

Brokuotų prekių grąžinimas

  1. Kilus abejonėms dėl dalių kokybės, rekomenduojame kreiptis į susisiekti telefono numeriu 
  2. Iškviesime kurjerį detalės paėmimui, bei išsiunčiama reklamacija klientui patogiu būdu (per kurjerį arba el. paštu).
  3. Kurjeriui pristačius detalę su užpildyta reklamacija gavėjui, dalis siunčiama gamintojui. Tik gamintojas gali nustatyti ar  detalė buvo parduota brokuota ar tokia tapo po montavimo, nesilaikius visų instrukcijose numatytų procedūrų.
  4. Reklamacijos procesas gali užtrukti nuo 1 mėn. iki 3 mėn. Gamintojui nustačius, kad detalė buvo sugadinta ar kitaip pažeista montavimo metu, detalė grąžinama pirkėjui. Taip pat reklamacija gali būti atmesta, jei detalė buvo montuojama ne kvalifikuotame autoservise. Gamintojui nustačius, kad detalė brokuota,  klientui grąžinami pinigai, arba pakeičiama detalė, priklausomai nuo kliento pageidavimo.

Negrąžinamos prekės

Perkant nuotoliniu būdu, negrąžinamų prekių sąrašą numato LR teisiniai aktai. Su visu negrąžinamų prekių sąrašu galima susipažinti šioje nuorodoje, žr. Civilinio kodekso straipsnį 6.22810 Į šį sąrašą patenkančios prekės, būdamos tinkamos kokybės, gali būti grąžinamos tik pardavėjui sutikus.

Pirkinių krepšelis
Į viršų